Prvořadým úkolem recepčních je komunikovats návštěvníky, vyvolávat u nich dobrý dojema tím reprezentovat společnost.Proto recepční činnost pro naše zákazníkyzajišťují výhradně pracovníci s perfektnímikomunikačními dovednostmi a seriózním působením.
Samozřejmým předpokladem recepční služby je jazykovávybavenost odpovídající potřebám našich zákazníků. |
---|
Recepční Skupiny IPO zajišťují především tyto činnosti:
-
ohlašování a uvádění návštěv
-
výdej a evidence vstupních identifikačních karet
-
obsluha telefonní ústředny
-
příjem a třídění poštovních zásilek
-
obsluha poplachových, protipožárních a kamerových systémů
-
zabezpečení klíčového režimu
-
zajištění ohlašovny požáru
-
příprava prostor pro návštěvy a zasedání
-
zajištění občerstvení
-
úkoly spojené s obsluhou výpočetní techniky
-
provádění jednoduché administrativy
Máte zájem o naše služby anebo se chcete zeptat na zaměstnání?
O cenovou nabídku si pište na obchod@ipo.eu nebo volejte na 737 222 103.
Zájemci o práci pište na nabor@ipo.eu.
Chcete znát možnosti technické ochrany? Podívejte se na bezpečnostní systémy >>
Uvažujete o profesionálním úklidu či údržbě Vašich prostor? Využijte náš úklid a správu >>
Naše služby zajišťujeme v celé ČR
Centrála Skupiny IPOOstrava
Řídící centraPrahaBrno |
---|
6 důvodů volby Skupiny IPO
1000 zaměstnanců po celé ČR
|
|
---|